Alla Damers och Alla Herrars Dag spelades på vår fantastiska bana!

Senaste nytt!

Alla Damers och Alla Herrars Dag

Partävlingen som spelas över 27 hål, 18 hål bästboll med lunchuppehåll och 9 hål foursome spelades i härligt väder och inte en droppe regn på hela dagen!

Som vanligt blev eftermiddagens foursome utslagsgívande för många lag, utom för herrlaget som vann, som gick ut i ledarboll efter lunch och höll för trycket, Mats Holm, Orresta GK och Victor Stålnacke, Troxhammars GK!

Damlaget som vann, Gunilla Berg, Orresta GK och Inger Malteby, Orresta GK spelade strålande på foursome och avancerade i fältet till en första plats!

Tävlingsledare Tony Dahl förgyllde dagen med glada tillrop ute på banan vilket uppskattades av spelarna!

Stort grattis till vinnarna!

Damer

1:a plats
Gunilla Berg, Orresta GK och Inger Malteby, Orresta GK

2:a plats
Anna Piehl, Orresta GK och Annika Lindgren, Orresta GK

3:e plats
Eva Svalby, Orresta GK och Ingrid Ekstrand, Enköpings GK

Herrar

1:a plats
Mats Holm, Orresta GK och Victor Stålnacke, Troxhammars GK

2:a plats
Claes Forsberg, Ängsö GK och Daniel Eriksson Enköpings GK

3:e plats
Håkan Evengård, Orresta GK och Bo Svalby, Orresta GK

Stort grattis till bra spel!